HTML

Befejeztem... ami már megvolt

Minden amit már befejeztem. Könyv sorozatrész film többnyire.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Sorozatok, mert miért ne

2010.09.29. 07:40 TorrenteXY

 Mad Men 4x10: Szokásosan királyos, egyre több minden történik. Picit hiányolom, mikor 10 percig mutattak egy karaktert, és nem történt semmi.

How I Met Your Mother 6x02: Megszokásból nézem, de már nem kéne...

Family Guy 9x02: Annyira nem volt vicces, viszont detektíves kisfilm. Kinyírtak jó pár melékkaraktert, durva.

Most találtam jó pár Yes, Minister! és Yes, Prime Minister! részt, azokon nevetgéltem. Az még mindig jó, pedig nem egy epizódot láttam már 3-4-szer.

Szólj hozzá!

Címkék: family guy how i met your mother mad men yes minister! yes prime minister!

A bejegyzés trackback címe:

https://befejeztem.blog.hu/api/trackback/id/tr382331316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása