HTML

Befejeztem... ami már megvolt

Minden amit már befejeztem. Könyv sorozatrész film többnyire.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Csütörtök esti évadnyitó

2010.09.24. 21:01 TorrenteXY

 Na, ebből sikerült párat megnézni.

The Big Bang Theory 4x01 - Ugyanott folytatták ahol tavaly. Nem tudom mennyi szabad időm lesz még ez éven is erre. Az a szerencséje, hogy csak 20 perces. Kevéssé vicces. Tavaly már kaszáltam, de a kevés néznivaló miatt bent maradt. Ez éven nagyon kétséges.

30 Rock 5x01 - Dettó. Az évek során nagyon elhalványult a humora.

$#*! My Dad Says 1x01 - Mivel már a twitter feed-et is olvastam, ezt is megnéztem. Láss csodát: jó lett nagyon! Sok idézhető kőbunkó beszólás. Kérdés meddig tartanak ki a jobb poénok.

The Office 7x01 - Még mindig az egyik legjobb szitkom, nézem amíg adják. :)

The Legaue 2x02 - A minőség nem csökkent, továbbra is kötelező program!

Szólj hozzá!

Címkék: the office 30 rock the big bang theory $#*! my dad says

A bejegyzés trackback címe:

https://befejeztem.blog.hu/api/trackback/id/tr782321134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása