Több filmet sikerült mostanság bepótolnom, mert azelőtt hónapokig alig láttam párat.
Get Him To The Greek - Legfrissebb élmény, nagyon rakenroll. Nagyon tetszett. P Diddy beszólásai pedig gyűjteménybe valók. 8.5/10
22 Bullets - Jean Renoba 22 golyót lőnek, mégis túléli. Egész jó film, de inkább közepes. A Taken vonalat képviseli, aminek a szintjéhez eddig egyik hasonszőrű akció sem tudott felkapaszkodni. 6.1/10
Date Night - Jó kis kaland, vicces is, érdemes volt megnézni. Lehet többszörnézős. 7.6/10
Hot Tub Time Machine - még ilyet! Az alapötlet zseniális. A kicsit túlzott drámázás nekem sok, ezeket csökkentve, még több poénnal kedvenc-kategóriás lehetne. Így csak egy nagyon jó film. 7.9/10
Iron Man 2 - Mint a Vasemberegy, olyan 6.7/10-es szint. nem hagyott mély nyomot.
Kick Ass - Na ez adta, igenjól megkomponált akció, vicces volt és tényleg szinte végig tökéletes szórakoztatás. 8.2/10
Prince Of Persia The Sands Of Time - Végre valami igazi kosztümös kalandfilm. Mondjuk a végén az időutazás nem kellett volna, túl tipikus lett így a befejezése. De végig tökre élveztem. 7.3/10
The Expendables - Lehet többet vártam, de ez nekem kevés volt. Majd a második rész? Mindenesetre tök jó akció, de a cast nagy része alig van képernyőn, pedig a sok akciósztárral többet is lehetett volna kezdeni. 6.9/10
The A-Team - meglepően jó pillanatok néhol, viszont feszesebbre kellett volna picit csinálni néhol. Kár hogy nem lesz második rész, mert simán nézném. 7.4/10