HTML

Befejeztem... ami már megvolt

Minden amit már befejeztem. Könyv sorozatrész film többnyire.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Filmek mostanság

2010.09.24. 08:55 TorrenteXY

 Több filmet sikerült mostanság bepótolnom, mert azelőtt hónapokig alig láttam párat.

Get Him To The Greek - Legfrissebb élmény, nagyon rakenroll. Nagyon tetszett. P Diddy beszólásai pedig gyűjteménybe valók. 8.5/10

22 Bullets - Jean Renoba 22 golyót lőnek, mégis túléli. Egész jó film, de inkább közepes. A Taken vonalat képviseli, aminek a szintjéhez eddig egyik hasonszőrű akció sem tudott felkapaszkodni. 6.1/10

Date Night - Jó kis kaland, vicces is, érdemes volt megnézni. Lehet többszörnézős. 7.6/10

Hot Tub Time Machine - még ilyet! Az alapötlet zseniális. A kicsit túlzott drámázás nekem sok, ezeket csökkentve, még több poénnal kedvenc-kategóriás lehetne. Így csak egy nagyon jó film. 7.9/10

Iron Man 2 - Mint a Vasemberegy, olyan 6.7/10-es szint. nem hagyott mély nyomot.

Kick Ass - Na ez adta, igenjól megkomponált akció, vicces volt és tényleg szinte végig tökéletes szórakoztatás. 8.2/10

Prince Of Persia The Sands Of Time - Végre valami igazi kosztümös kalandfilm. Mondjuk a végén az időutazás nem kellett volna, túl tipikus lett így a befejezése. De végig tökre élveztem. 7.3/10

The Expendables - Lehet többet vártam, de ez nekem kevés volt. Majd a második rész? Mindenesetre tök jó akció, de a cast nagy része alig van képernyőn, pedig a sok akciósztárral többet is lehetett volna kezdeni. 6.9/10

The A-Team - meglepően jó pillanatok néhol, viszont feszesebbre kellett volna picit csinálni néhol. Kár hogy nem lesz második rész, mert simán nézném. 7.4/10

Szólj hozzá!

Címkék: prince of persia the a team kick ass iron man 2 date night get him to the greek hot tub time machine the expandables 22 bullets

A bejegyzés trackback címe:

https://befejeztem.blog.hu/api/trackback/id/tr682319672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása